معرفی بیمه دی

شرکت بیمه دی از سال 1383  فعالیت خود را در صنعت بیمه کشورازطریق جذب نیروهای متخصص واتخاذ راهبردی مدرن وبرنامه ریزی دقیق تاسیس گردید و درحال ارائه خدمات بیمه ای متنوع به اقشارمختلف جامعه بوده و در حال حاضر تولید حق بیمه سالیانه بیش 95،000 میلیارد ریال وبرخورداری ازبالاترین سطح توانگری درصنعت بیمه (سطح 1 توانگری) ازمنظرسهم بازارحائز جایگاه چهارم تا ششم دربین32 شرکت فعال دراین صنعت میباشد.

درحال حاضربیش از سه میلیون بیمه شده درسراسرکشورکه قریب به 40 درصد بازاربیمه درمان تکمیلی را شامل میشوند،خدمات بیمه ای خودرا ازشرکت بیمه دی دریافت نموده وبه همین منظوراین شرکت زیرساخت فناوری مناسبی را ازطریق همکاری گسترده با مراکزطرف قرارداد(بیش از 10،000 مرکزدرمانی درسراسرکشور)به گونه ای فراهم نموده است که بیمه شدگان بدون نیازبه معرفی نامه کتبی خدمات درمانی خودرا بصورت انلاین ازمراکزدریافت می دارند.

ترکیب نیروی انسانی و شعب

شرکت بیمه دی دارای55 شعبه در سراسر ایران می باشد و همکاران شعب 290 نفر ، همکاران ستاد 277 نفر ، شبکه ارزیابی خسارت 200 نفر و شبکه فروش 1200 نفر همکاری می نمایند.

مشتریان

بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیش از 1،590،000 نفر طی شش سال از خدمات تکمیل درمان بهره مند هستند. شرکت سایپا ، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء ، شرکت ملی نفت ایران ، وزارت نیرو ، آستان قدس رضوی ،       نیرو گاه سیکل ترکیبی دماوند ،سازمان ثبت احوال کشور ،دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی ، دانشگاه تربیت مدرس ، دانشگاه خوارزمی ، دانشگاه علوم پزشکی اراک ،دانشگاه آزاد اسلامی ، دانشگاه بیرجند ، دانشگاه علوم پزشکی تبریز ، دانشگاه علوم پزشکی ایران ، دانشگاه علوم پزشکی استان فارس ، دانشگاه علوم پزشکی تربیت جام ، دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ، اورژانس 115 ، استانداری استان گلستان ،  شرکت آب و فاضلاب شهری استان یزد ، سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری ، شهرداری قم ، مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان مازندران( جهاد کشاورزی ) ، شهرداری مشهد ،شرکت پتروشیمی بندر امام ( B.I.P.C)، شرکت N.P.G.M  شرکت آمیکو ، شرکت کارخانجات نورد و پروفیل ساوه ، شرکت مدیریت تولید نیروی برق دماوند ، شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران

 

باتوجه به توضیحات پیش گفته و همانگونه که مستحضرید سازمان مدیریت صنعتی هرسال اقدام به انتشارفهرست100شرکت برترداخلی مینماید که شرکت بیمه دی ازطی روندصعودی عملکرد خود در4 سال گذشته درسال1398موفق گردید رتبه نخست درگروه موسسات بیمه ای ورتبه سی وهفت ام دربین تمام شرکت های ایرانی را به خود اختصاص دهدوازمنظر2شاخص فروش وبهره وری کلیه عوامل دربین شرکت های ایرانی درجایگاه اول قرارگیرد.ضمنا این شرکت بابرخورداری با اپلیکیشن تلفن همراه وهمچنین مرکزارتباط با مشتریان به شماره تلفن 1671 بدون پیش شماره در سراسر کشور مجهزو امکان اطلاع رسانی24ساعته به بیمه شدگان محترم را به خوبی فراهم نموده است وهمچنین قادربه ارائه گزارش تحلیلی ازمیزان ،نحوه وچگونگی استفاده ازخدمات بیمه درمان تکمیلی به نمایندگان محترم بیمه گذارمیباشد.همچنین این شرکت دردهمین همایش رضایت مندی مشتری صاحب تندیس زرین شده است که نشان ازداشتن زیرساخت های این شرکت برای مشتری مداریست.